hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| شروع فاز ۳ جاده سلامت از سال ۹۸

گلستان| شروع فاز ۳ جاده سلامت از سال ۹۸

شهردار گرگان از شروع فاز سه جاده سلامت گرگان در سال ۹۸ و ایجاد ۶ مسیر دوچرخه‌سواری در گرگان خبر داد. عبدالرضا دادبود اظهار کرد: پیگیر استخدام نیروهای شرکتی هستیم و آن‌ها طیف‌های مختلف (حجمی، شرکتی و قراردادی) را شامل می‌شوند. او در خصوص کنترل نقشه طراحان ساختمان گفت: بخشنامه‌هایی که از پایان سال گذشته تاکنون صادرشده ناهماهنگی‌هایی را به وجود آورده که آن را در زمان حضور وزیر راه و شهرسازی مطرح کردم. دادبود افزود: البته شهرداری با نظام‌مهندسی ساختمان گلستان توافقاتی را انجام دادیم که به‌زودی اجرایی می‌شود. او ادامه داد: مرجعی برای کنترل نقشه تاکنون نداشته و نقشه‌های سازه‌ها باید بیشتر مورد نظارت و بررسی قرار گیرد. دادبود با اشاره به افتتاح بازارچه‌های پارکینگ بنفشه و نعل‌بندان افزود: از این هفته به بعد پروژه‌های ۴۰ سالگی انقلاب را افتتاح خواهیم کرد و تمرکز ما در هفته آخر بهمن است.

شهردار گرگان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که دنبال می‌کنیم شهر سالم بوده و در این حوزه پیشگیری مهم است.

دادبود با بیان این‌که توسعه ورزشگاه‌ها و ورزش همگانی سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بیماری است، تصریح کرد: تهذیب، تحصیل و ورزش از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب بوده که نشان از اهمیت ورزش دارد.

وی تأکید کرد: ورزش از اولویت‌های شهرداری گرگان است و باید همکاری با اداره ورزش و جوانان افزایش یابد.

دادبود گفت: ارتقاء خوبی در زیرساخت‌های ورزشی گرگان اتفاق افتاده است و بیش از ۱۰ پروژه ۴۰ سالگی انقلاب شهرداری گرگان در حوزه سرانه‌های ورزشی است. او خاطرنشان کرد: شهرداری در حال حاضر پنج سالن ورزشی روباز، ۱۰ سالن ورزشی سرپوشیده و پنج چمن مصنوعی ایجاد کرده که مساحت کلی آن به ۱۶ هزار و ۱۴۴ مترمربع می‌رسد. شهردار گرگان یادآور شد: با افتتاح پروژه‌ها مساحت سرانه ورزشی ما به ۶۸ هزار مترمربع می‌رسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد